Energie digitală pentru afaceri mai bune

De 10 ani, ajutăm afacerile bune să devină și mai bune.

Altfel spus, să atragă interesul oamenilor, să le câștige încrederea și să îi transforme în clienți. Cum facem asta? Prin campanii creative și tactici organice de marketing online.

Probabil singura agenție de care ai nevoie

Nu pentru că le-am ști pe toate, ci pentru că stăpânim exact acele discipline de marketing digital de care afacerile au nevoie pentru a crește accelerat.

Strategie & Concept

Creație & Comunicare

Publicitate online

Clienți mai mulți, afaceri mai bune

Creșterea afacerii tale este misiunea noastră.

Din 2014, am devenit parteneri pentru zeci de afaceri din domenii precum educație, sănătate, construcții, inginerie, consultanță juridică și financiară, servicii profesionale, turism, horeca, IT și dezvoltare software.

Noi suntem Webglue

Învățăm despre tot ce este nou în domeniile noastre, dar nu îmbrățișăm noul doar de dragul său. Suntem agnostici când vine vorba de tactici sau canale, și punem obiectivele înaintea instrumentelor.

Octav Chiru, MBA

Digital marketing consultant, fondator

Monika Karacsony

Marketing & PR Consultant

George Zărnescu

Paid Media Consultant

Adrian Popa

Technology Consultant

Încrederea este baza parteneriatelor noastre, de aceea prețuim angajamentele.

Gândirea critică este principalul nostru instrument de lucru.

Claritatea este idealul comunicării noastre.

Ne potrivim?

Hai să vorbim despre obiectivele tale și vom afla rapid dacă suntem partenerul potrivit afacerii tale.

Soluții pentru dezvoltarea României

VMB Partners

VMB Partners oferă consultanță financiară și juridică autorităților locale ce au nevoie să obțină finanțări rambursabile.

În 2022, când PNRR era anunțat cu mare fast ca fiind soluția sigură pentru dezvoltarea locală a României, compania dorea să atragă atenția autorităților locale asupra riscului de a nu putea cofinanța proiectele datorită gradului de îndatorare ridicat. 

Ca soluție pentru reducerea serviciului datoriei publice, compania propunea autorităților locale emisiunile obligațiuni municipale, un instrument financiar fundamental pentru dezvoltarea țărilor occidentale.

Provocarea

  • lipsa înțelegerii de către majoritatea autorităților locale a beneficiilor unor instrumente financiare ce puteau fi utilizate oportun;
  • costul ridicat de educare asupra naturii și beneficiilor instrumentelor pentru care compania oferă consultanță, proces care era făcut aproape exclusiv prin interacțiune fizică.

Soluția

Pentru atingerea obiectivelor, strategia a cuprins următoarele tactici:

  • educarea publicului țintă cu ajutorul unor materiale video realizate sub forma unor interviuri;
  • promovarea materialelor în rândul autorităților publice relevante, prin intermediul unei campanii online realizată la nivel național și structurată în mai multe etape.

În decursul implementării, am realizat un nou website pentru a poziționa mai clar compania în ochii publicului țintă, pentru a acomoda cerințele campaniei și pentru a îmbunătăți rata solicitărilor de oferte.

Pentru primele etape ale campaniei online a fost realizat un set de reclame video, utilizând fire narative din cadrul unui interviu acordat de către președintele consiliului de administrație al companiei, fiecare reclamă fiind adresată unui segment diferit al publicului țintă. 

Rezultatele

Campania s-a desfășurat pe un interval de 3 luni și a atras un număr de 8,395 persoane pe website-ul companiei.

Garduri PVC

Spectrum Construct

Spectrum Construct este singura companie din România care realizează garduri personalizate din PVC.

Aceste garduri sunt utilizate în diferite domenii însă colaborarea noastră a avut ca obiectiv stimularea vânzărilor către segmentul rezidențial.

Provocarea

Popularitatea scăzută a acestui tip de garduri pe piața din România și concepțiile eronate privind natura materialului, care este frecvent confundat cu materiale plastice ce nu rezistă uzurii datorate timpului și intemperiilor, reprezentau principalele obstacole în atingerea obiectivelor de vânzări ale companiei.

Soluția

Canalele de comunicare și mesajele au fost stabilite în baza informațiilor culese de la clienții existenți ai companiei, prin intermediul unor formulare online.

Mesajele au avut scopul de a accentua principalele beneficii exprimate de respondenți: durabilitatea, estetica și întreținerea minimă a acestor garduri. În acest sens, logo-ul companiei a fost actualizat pentru a evidenția principalul avantaj, respetiv garanția de 25 de ani oferită materialului. 

Au fost derulate campanii pe toate etapele tunelului de marketing, cu un accent ridicat pe cele de conștientizare și considerare.

Implementarea strategiei de comunicare a presupus conceperea unui nou website. Acesta include o prezentare video care evidențiază atât avantajele gardurilor din PVC, cât și procesul de achiziție al acestora.

Campaniile de publicitate s-au desfășurat prin intermediul platformelor Google și Meta, pe o perioadă de două luni.

Rezultatele

În cele două luni, campania a atins un public de 1,094,561 persoane pe Google și 663,510 pe Meta, cu o frecvență medie de 3.51 afișări/persoană.

Reclamele video au fost urmărite integral de 114,305 de persoane iar 13,425 au vizitat website-ul.

Au fost generate peste 100 de solicitări de oferte personalizate.

Alege diferit

Maison 13

Aflat în inima Bucureștiului, Maison 13 este un spațiu versatil ce găzduiește evenimente corporate și private.

Arhitectura locației permite organizarea mai multor categorii de evenimente iar nivelul serviciilor a creat legături solide cu clienți din diverse industrii, însă finalul crizei pandemice a dezvăluit un mediu competitiv mult mai dinamic.

Obiectivele

  1. creșterea vânzărilor în categoria evenimentelor corporate;
  2. promovarea spațiului ca locație pentru realizarea de spoturi publicitare;
  3. reducerea costurilor de achiziție a clienților în categoria evenimentelor private.

Soluția

Întrucât spațiul urma să aniverseze 10 ani de activitate, am luat decizia de a adopta această aniversare ca unul dintre elementele strategiei noastre.

Principalul obstacol în atingerea obiectivelor era reprezentat de o prezență online cu un mesaj difuz și cu puține elemente vizuale care să comunice versatilitatea spațiului.

Prin urmare, primul pas al implementării a fost realizarea unui scurt clip video care să prezinte atât ansamblul locației, cât și detalii ce îi conferă o notă aparte.

Noul website a fost conceput în jurul categoriilor de evenimente ce pot fi găzduite și permite vizitatorilor să transmită solicitări de oferte în termeni specifici. În plus, noul website prezintă planul detaliat al locației pentru a facilita capacitatea caselor de producție de a evalua spațiul din prisma necesarului de producție.

Împlinirea celor 10 ani de activitate a fost marcată de o petrecere aniversară organizată în cinstea vechilor clienți, petrecerea fiind promovată prin intermediul unei campanii online al cărei mecanism a generat o expunere ridicată în comparație cu bugetul utilizat.