
Aflat în inima Bucureștiului, Maison 13 este un spațiu versatil ce găzduiește evenimente corporate și private.
Arhitectura locației permite organizarea mai multor categorii de evenimente iar nivelul serviciilor a creat legături solide cu clienți din diverse industrii, însă finalul crizei pandemice a dezvăluit un mediu competitiv mult mai dinamic.
Obiectivele proiectului
- creșterea vânzărilor în categoria evenimentelor corporate;
- promovarea spațiului ca locație pentru realizarea de spoturi publicitare;
- reducerea costurilor de achiziție a clienților în categoria evenimentelor private.
Pentru că spațiul urma să aniverseze 10 ani de activitate, am luat decizia de a adopta această aniversare ca unul dintre principalele elemente ale strategiei noastre.
Principalul obstacol în atingerea obiectivelor era reprezentat de o prezență online cu un mesaj difuz și cu puține elemente vizuale care să comunice versatilitatea spațiului.
Prin urmare, primul pas al implementării a fost realizarea unui scurt clip video care să prezinte atât ansamblul locației, cât și detalii ce îi conferă o notă aparte.
Noul website a fost proiectat în jurul categoriilor de evenimente ce pot fi găzduite și permite vizitatorilor să transmită solicitări de oferte în termeni specifici. În plus, noul website prezintă planul detaliat al locației pentru a facilita capacitatea caselor de producție de a evalua spațiul din prisma necesarului de producție.

Împlinirea celor 10 ani de activitate a fost marcată de o petrecere aniversară organizată în cinstea vechilor clienți, petrecerea fiind promovată prin intermediul unei campanii online al cărei mecanism a generat o expunere ridicată în comparație cu bugetul utilizat.

Alte proiecte