VMB Partners oferă servicii de consultanță financiară cu specializare extrem de specifică, adresate atât sectorului public, cât și celui privat.
Compania oferă consultanță în emiterea de obligațiuni, în finanțarea prin credite bancare și în realizarea de parteneriate public-private, reprezentând interesele emitenților, beneficiarilor sau inițiatorilor în fața instituțiilor finanțatoare locale și internaționale.
Obiectivele proiectului
- creșterea notorietății beneficiilor unor instrumente financiare ce puteau fi utilizate oportun datorită relaxării condițiilor tratatului de la Maastricht, în perioada pandemică, cu scopul accelerării procesului de dezvoltare locală al României;
- poziționarea mai clară a companiei;
- reducerea costurilor de educare asupra naturii și beneficiilor instrumentelor pentru care oferă consultanță, proces care era făcut aproape exclusiv prin interacțiune directă cu potențialii clienți.
Elaborarea strategiei a început cu analiza competiției, a gradelor de îndatorare ale autorităților publice locale dar și a temerilor acestora privind utilizarea instrumentelor pentru care compania oferă servicii de consultanță.
Pentru atingerea obiectivelor, strategia a cuprins următoarele tactici:
- educarea publicului țintă cu ajutorul unor materiale video realizate sub forma unor interviuri;
- promovarea materialelor în rândul autorităților publice relevante, prin intermediul unei campanii online realizată la nivel național și structurată în mai multe etape.
În decursul implementării, am realizat un nou website pentru a poziționa mai clar compania în ochii publicului țintă, pentru a acomoda cerințele campaniei și pentru a îmbunătăți rata solicitărilor de oferte.
Pentru primele etape ale campaniei online a fost realizat un set de reclame video, utilizând fire narative din cadrul unui interviu acordat de către președintele consiliului de administrație al companiei, fiecare reclamă fiind adresată unui segment diferit al publicului țintă.
Alte proiecte